6.Politica de returnare a produselor

6.1. Returnarea produsului de calitate corespunzătoare.

6.1.1. Clientul are dreptul de a refuza produsul comandat în orice moment, înainte de primire a acestuia, și după primirea mărfurilor – în termen de 14 zile, cu excepția zilei de cumpărare. Returnarea produsului de calitate corespunzătoare este posibilă în cazul dacă se păstrează aspectul exterior, proprietățile de consum, precum și un document, care dovedește faptul și condițiile de cumpărare a acestui produs.

6.1.2. Clientul nu are dreptul de a refuza produsul de calitate corespunzătoare, cu proprietăți individuale specifice, în cazul în care produsul specificat poate fi folosit doar de către client.

6.1.3. În caz că clientul refuză podusul în conformitate cu p. 6.1.1., vînzătorul îi returnează suma achitată pentru produsul returnat, cu excepția costului de livrare, nu mai târziu de 15 zile de la data de primire de către vînzător a cererii scrise din partea clientului.

6.1.4. În termen de 14 zile de la primirea comenzii, în afară de ziua de cumpărare, Clientul are dreptul de a schimba produsul de calitate corespunzătoare cu un alt produs similar, numai în cazul dacă acest produs nu-i convine clientului după formă, dimensiuni, stil, culoare sau dotare tehnică. Clientul nu poate schimba produsul de calitate corespunzătoare, care este specificat în Lista de produse nealimentare de bună calitate, care nu pot fi returnate sau schimbate, aprobat în anexa numărul 2 din Hotărîrea Guvernului № 1465 din 08 decembrie 2003.

6.1.5. Dacă la momentul adresării Clientului, produsul similar nu este în stoc, Clientul are dreptul de a respinge comanda și de a solicita returnarea sumei achitate pentru produs. Vânzătorul trebuie să ramburseze suma de bani achitată pentru produsul returnat în termen de 15 zile de la data de returnare a mărfii.

6.2. Returnarea produsului de calitate necorespunzătoare

6.2.1. Clientul poate returna produsul de calitate necorespunzătoare vânzătorul sau producătorului, și are dreptul de a cere returnarea sumei de bani achitate în decursul perioadei de garanție, termenului de valabilitate, sau dacă acest termen nu este specificat, într-o perioadă de timp rezonabilă, care nu depășește un an. Clientul poate solicita, de asemenea, schimbarea sau eliminarea defectelor a produsului de calitate necorespunzătoare.

6.2.2. În cazul respingerii Contractului de acord de către Client și prezentarea cererii de rambursare a sumei achitate pentru produs, în conformitate cu condițiile punctul 6.2.1., suma achitată urmează să fie returnată clientului în termen de 15 zile de la primirea cererii scrise de către vânzător.

6.3. Rambursarea banilor achitați

6.3.1. Suma de bani achitată se returnează clientului în același mod, în care a fost efectuată plata pentru produs.

6.4. Lista de acțiuni în caz de încălcare de către Vînzător a condițiilor de sortiment.

6.4.1. În cazul detectării în comanda livrată a produsului care nu corespunde cu produsul comandat, Clientul are dreptul de a refuza comanda și de a cere înlocuirea produsului conform sortimentului comandat, sau de a cere restituirea banilor achitați pentru produs.

6.4.2. Dacă înlocuirea produsului este imposibilă, Vânzătorul va notifica Clientul prin trimiterea unui mesaj la adresa de e-mail specificată de Client, iar banii achitați sunt returnați în modul prevăzut în punctul 6.3.1. 6.5. Informația detaliată despre pretențiile către calitatea și returnarea produselor poate fi trimisă pe e-mail office@dentstore.md sau pe adresa MD-2012 mun. Chisinau, str. Pușkin, 22, of. 427.